Cycling EXTENSIVE INTERVAL (EI) 2

Cycling EXTENSIVE INTERVAL (EI) 2

50 lei

Antrenament structurat pe intervale de intensitate între 65 și 85% THR, urmărind raportul de 2:1 între momentele de intensitate și cele de recuperare activă. Sursa energetică predominantă o constituie carbohidrații, contribuind la creșterea toleranței la acidul lactic și îmbunătățirea performanței la limita Aerob/Anaerob.

Descriere

Program de antrenament Cycling Fartlek

Program de antrenament Cycling Fartlek

Profil de antrenament care din punct de vedere cardio se desfășoară în intervalul 65-75% THR, este un antrenament pe zona inferioară aerobă în care corpul folosește predominant rezervele adipoase, de aici și denumirea de FAT BURN. Este un profil de antrenament recomandat a se efectua cât mai des indiferent de condiția fizică deoarece este baza tuturor principiilor sau planurilor de antrenament. Acest profil de antrenament îmbunătățește funcțiile sistemului cardio-respirator, a circulației periferice, a sistemului imunitar, crește rata metabolizării grăsimilor și îmbunătățește abilitățile mentale.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Cycling EXTENSIVE INTERVAL (EI) 2”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Go to Top