Cycling LOW TO HIGH END ENDURANCE (L2HEE) 3

Cycling LOW TO HIGH END ENDURANCE (L2HEE) 3

50 lei

Un profil de antrenament “Out of the Box” dar care seamănă ca zonă Target Heart Rate cu profilul de Fartlek, ce ajută participanții la început de drum să facă următorul pas de la Low End Endurance (LEE/FAT BURN) către susținerea unor intensități mai mari și mai lungi ca durată, pe partea superioară Aerobă. Efortul este dozat treptat, prima parte a clasei desfășurându-se in intervalul 65-75% THR – zona inferioară Aerobă în care se metabolizează grăsimile, iar partea a doua în zona superioară Aerobă, 75-85% THR, cea în care predominant sunt metabolizați carbohidrații, astfel încât corpul este pregătit pentru fiecare etapă de creștere a efortului.

Descriere

Program de antrenament Cycling Fartlek

Program de antrenament Cycling Fartlek

Profil de antrenament care din punct de vedere cardio se desfășoară în intervalul 65-75% THR, este un antrenament pe zona inferioară aerobă în care corpul folosește predominant rezervele adipoase, de aici și denumirea de FAT BURN. Este un profil de antrenament recomandat a se efectua cât mai des indiferent de condiția fizică deoarece este baza tuturor principiilor sau planurilor de antrenament. Acest profil de antrenament îmbunătățește funcțiile sistemului cardio-respirator, a circulației periferice, a sistemului imunitar, crește rata metabolizării grăsimilor și îmbunătățește abilitățile mentale.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Cycling LOW TO HIGH END ENDURANCE (L2HEE) 3”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Go to Top